Naszym klientom udostępniamy wygodną opcje śledzenia statusu ich zamówienia bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Dzięki tej funkcji klienci mogą błyskawicznie sprawdzić postęp realizacji zamówienia bez konieczności bezpośredniego kontaktu z obsługą klienta.
Wystarczy wprowadzić unikalny numer zamówienia i nacisnąć przycisk zaloguj, aby uzyskać dostęp do najnowszych informacji dotyczących stanu realizacji zamówienia.
Sprawdź status zamówienia
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia powinieneś otrzymać mailowo wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli nie posiadasz numeru zamówienia skontaktuj się z nami mailowo: biuro@palgio.pl lub telefonicznie: 507 405 118
Jaki jest czas dostawy przesyłek?
Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie. 90% przesyłek standardowych wymiarów dostarczanych jest kolejnego dnia roboczego od momentu ich wysłania. Czas transportu wymagany dla przesyłek niestandardowych/ wielkogabarytowych ustalany jest indywidualnie.
Co oznaczają statusy zamówienia?
Notatki do zamówienia: Opisowa informacja dotycząca zamówienia. Np: Przewidywany czas wysyłki zamówienia. Czas wykonania zlecenia może ulegać zmianie
Zamówienie przyjęte: Zamówienie zostało przyjęte do realizacji ale praca nam nim jeszcze się nie rozpoczęła
Oczekuje na wpłatę: Dla zleceń z przedpłatą. Zlecenie wstrzymane do momentu odnotowania wpłaty
Przygotowanie materiału: Materiał potrzebny do wykonania zlecenia jest zamówiony. Trwa oczekiwanie na jego dostawę.
Tworzenie programu CNC: Programista tworzy ścieżkę narzędzia dedykowaną do wykonania zlecenia
W kolejce do obróbki: Wszystkie niezbędne operacje wymagane do rozpoczęcia obróbki zostały wykonane. Zlecenie oczekuje w kolejce na obróbkę CNC.
Frezowanie CNC: trwa obróbka zlecenia na maszynie
Pakowanie: Wykonane detale są pakowane i ustalany jest termin odbioru paczki przez kuriera
Wysłano do Klienta: Kurier odebrał paczkę z wykonanymi detalami
Zakończone: Klient odebrał detale lub zlecenie zostało anulowane